SPØRSMÅL OG SVAR
Bestilling og levering
Sjekk om vi leverer til ditt postnummer øverst på siden.
Leveringskostnad i Bergen fra kr. 125,- og i Oslo fra kr. 159,-
Vi utvider stadig vårt leveringsområde så følg med:)
BERGEN & OSLO:
Vi leverer hver mandag mellom kl 16:00 – 22:00.
Du vil motta en melding med estimert leveringstid fra Bring når ordren er plukket opp. Via tilsendt sporingslink kan du se når du er neste stopp på ruten. Det er dessverre ikke mulig å spesifisere leveringstid innenfor oppgitt tidsrom, dette vil avhenge av kjøreruten for den aktuelle leveringsdagen. Du er selv ansvarlig for å være tilgjengelig for å motta leveransen eller informere om pakken skal settes igjen utenfor.
I Bergen kan du også hente måltidene selv i Sandviksbodene 3A, alle ukedager mellom kl 09.00 – 17:00. Du velger selv hentedag og tidspunkt i kassen.
NB! Ved helligdag vil leveringsdag avvike. Vi leverer da enten påfølgende dag eller påfølgende uke. Du vil se aktuelle leveringsdager i kalenderen når du legger inn bestilling.
Bestill innen torsdag kl. 10:00 for å få måltidene levert førstkommende mandag.
BERGEN:
Bestill innen søndag kl. 17.00 for å få måltidene levert førstkommende mandag.
PICK-UP (kun i Bergen): Bestill senest innen kl 17.00 dagen før. Måltidene kan hentes mandag-fredag mellom kl 09.00-17.00
Du vil alltid kunne se aktuelle leverings/hente dager i kassen ved bestilling.
Ja, du kan kan selv velge ønsket leveringsdag opp til 4 uker frem i tid ved bestilling.
NB! Ved abonnering vennligst ikke legg inn en fremtidig dato!
Bring Ekspress leverer trygt hjem til deg på døren, men du må være hjemme ved levering (hvis ikke annen instruks er gitt) da måltidene leveres fryst og snarest bør plasseres i frys/kjøleskap.
Du vil motta en melding med estimert leveringstid fra Bring når ordren er plukket opp og du kan følge med på leveransen via sporingslinken.
Skulle ikke Bring få kontakt med deg ved levering kan matkassen bli satt igjen utenfor hvis transportør finner det forsvarlig. Hvis ingen instruks er gitt og det ikke er mulig å sette igjen måltidene (f.eks. ved boligblokk eller grunnet værfohold) vil Bring ta måltidene i retur. Det kan da ikke garanteres at måltidene blir oppbevart på frys/kjøl. Hvis måltidene har blitt lagret på frys og kan kjøres ut på nytt neste dag vil kunden bli belastet for ekstra leveringskostnad. Fit Me erstatter ikke måltid som har blitt ødelagt/ikke kan leveres grunnet at kunden ikke er tilgjengelig ved levering.
I Bergen kan du hente måltidene selv i Sandviksbodene 3A, alle ukedager mellom kl. 09.00 – 17.00. Du velger selv hentedag og tidspunkt når du legger inn bestilling.
Du kan velge å betale med Vipps, Stripe eller Klarna. Hvis du ønsker fast levering er det kun mulig å betale med Stripe.
Næringsinnhold, holdbarhet og oppvarming
Vi anbefaler oppvarming i micro for best resultat men maten kan også varmes i ovn (i egnet form). Suppene varmes best i micro eller kjele.
Oppvarming fra fryst:
Micro: Stikk et par hull i folien og varm i 6-8 min. på full effekt
Ovn: Legg maten over i egnet form. Varmes på 180°C i ca. 30 minutter (varmluft).
Kjele: Suppene kan varmes i kjele på svak varme, tilsett gjerne litt vann.
Oppvarming fra tint:
Micro: Stikk et par hull i folien og varm i 3-4 min. på full effekt
Ovn: Legg maten i egnet form. Varmes på 180°C varmluft i ca. 15 minutter (varmluft).
Kjele: Suppene kan varmes i kjele på svak varme, tilsett gjerne litt vann.
Næringsinnholdet er nøye beregnet av ernæringsrådgiver. Du kan derfor være trygg på at innholdet i måltidet stemmer med det som er påført forpakningen. Du kan også se samlet oversikt over næringsinnhold for alle våre måltid på nettsiden vår. Vi utvikler stadig våre måltid så justering av næringsinnhold og endringer ut i fra tilgang på råvarer kan forekomme.
Abonnement
Ja, du kan abonnere på de måltidene eller pakkene du måtte ønske. Du kan velge om du vil ha levering hver uke, annenhver uke eller hver 4 uke. Du har full kontroll og kan selv endre, pause eller stoppe abonnementet når du måtte ønske på din profilside.
Du vil alltid kunne se når du blir belastet for neste leveranse på din side samt at dette står påført på ordrebekreftelsen. Gjentagende betaling gjøres i henhold til leveringsintervallen som er valgt ved bestillingsdato.
Vennligst velg førstkommende leveringsdag og ikke en fremtidig dato ved opprettelse av fast levering.
Nei, vi har ingen bindingstid. Ønsker du å avslutte abonnementet ditt husk å gjør det før du blir belastet for neste leveranse.
Ja du kan endre abonnementet ditt. Du kan både legge til og fjerne produkter samt endre leveringsintervall. Du kan også pause, stoppe og gjenoppta abonnementet når du måtte ønske.