VI HOLDER SOMMERSTENGT I JULI.
BERGEN: Levering hver mandag mellom kl. 16:00 - 22:00 PICK-UP: Mandag til fredag kl. 09.00 - 17.00 (Bergen)

Sjekk leveringsområde //

0
0
Subtotal: 0,00 kr
No products in the cart.

Kjøpsvilkår

For å bli kunde hos Fit Me må du være over 18 år, myndig og ha full juridisk rett til å inngå en avtale med en annen part. Etter registrering som kunde står du fritt til å velge hvilket produkt du ønsker å få levert/hente og godkjenner dermed å betale for den tjenesten du bestiller.

ANGRERETT

Utleverte måltid kan ikke returneres. Alle rettene leveres fryst og når fryste varer er tatt ut av fryserommet for hjemlevering er frysekjeden brutt – Varene behandles da som ferskvare. Det betyr at angrerett på denne type varer faller under unntak fra angreretten ihht. Angrerettloven.

Dette gjelder selvfølgelig ikke varer som det mot formodning skulle være noe galt med.

BETALING OG BETALINGSBETINGELSER

Betaling gjøres trygt ved bestilling med Stripe, Vipps eller Klarna.

LEVERING

Vi leverer hver mandag mellom kl. 16:00 og 22:00. Leveringskostnad fra kr 125,-

Levering gjøres til oppgitt adresse. Du vil motta en melding med estimert leveringstid fra Bring når ordren er plukket opp. Via tilsendt sporingslink kan du se når du er neste stopp på ruten. Det er dessverre ikke mulig å spesifisere leveringstid innenfor oppgitt tidsrom, dette vil avhenge av kjøreruten for den aktuelle leveringsdagen. Du er selv ansvarlig for å være tilgjengelig for å motta leveransen eller informere om pakken skal settes igjen utenfor. 

I Bergen kan du også hente måltidene selv i Sandviksbodene 3A, alle ukedager mellom kl 09.00 – 17:00. Du velger selv hentedag og tidspunkt i kassen.

NB! Ved helligdag vil leveringsdag avvike. Vi leverer da enten påfølgende dag eller påfølgende uke. Du vil se aktuelle leveringsdager i kalenderen når du legger inn bestilling.

Dersom Fit Me ikke kan oppfylle sine leveringsforpliktelser etter avtale, grunnet uforutsette omstendigheter som Fit Me ikke råder over, slik som naturkatastrofe, værforhold, ulykker osv. vil ikke Fit Me stå ansvarlig for uteblitt leveranse. Fit Me skal i slike tilfeller informere alle berørte kunder så fort det er praktisk mulig. Leveransen vil deretter kunne bli levert/hentet så snart det lar seg gjøre etter ny avtale med kunden.

FEIL OG MANGLER

Er det feil eller mangel ved leveransen som åpenbart skyldes Fit Me vil vi etterse at kunden mottar tilstrekkelig kompensasjon for feilen. Skulle noe slikt skje håper vi kunden tar kontakt så snart som mulig så vi får anledning til å rette opp i dette. Kunden har selv ansvar for å sjekke innholdet når det blir levert.

Skroll til toppen